CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 30, 2011

KASUTku....


Mesti ramai pelik kan knp kali ni post mengenai kasut????????huhu...ni bukan nk lelong kasut tp ade cerita disebalik kasut yg baru ku beli.....( segan lak nk cerita....) huhu...

Nak dijadikan cerita...minggu lepas aku ngadu kat mak aku yg aku dh bermandi hujan sbb kasut ku tapaknye tercabut time aku on the way nk balik ke hostel....so mak aku pun risau la...sbb undang2 kt kolej aku ni kami tak dibenarkan pakai selipar@(selipar jepun yg salu aku pakai)hehehehe.....

So mak aku pun dgn bermurah hatinye membelikan aku sepasang kasut yg aku rase agak keperempuanan...mula2 time aku try tu ok jew kasutnye...THEN....bila tiba esoknye dgn senyuman yg seindah mentari aku pun menyarung kasut tersebut utk ke kolej...(cEwaHH)...huhu...

Di pg yg indah....mentari mula memancar dan disaat aku berbual dgm kwn ku yg aku rase tiap pagi kami akan bergosip...TIBA-tiba.....DUSHHHHHHHHHHHHHHH.....Aduhhhhhhhhhhh....ku rasakan kaki ku sudah mula menjerit kesakitan....Tp demi menimba ilmu....ku teruskan jua perjalanan itu....

Masa kt kelas aku dh jdi mcm owg tempang.....tp aku bertahan....nk dijadikan cerita...Esoknye aku teruskan jua pelajaranku walaupun pada masa itu hanye ALLAH maha mengetahui betapa sakitnye kaki ku melangkah....

At the end of story petang itu juga aku meminta warden asrama menghantarku ke klinik...aku amat terkejut pabila doktor yg merawatku itu memberi aku cuti sagu hati selama seminggu kpdku....Mula2 aku terkejut...sebab faham2 je la kan doktor gov mane la bermurah hati  sgt nk beri cuti skt....Rupa-rupanya....kaki ku telah terseliuh...(bangga lak rase tgk kaki berbalut HUHUHU>>)

Ini la pengalaman pertama dan aku harap yg terakhir,,,,,Dari td aku sibuk menceceh ni sebenarnya nak ingatkan satu je....kepada perempuan2 atau wanita2 di luar sane....pandai2 la memilih kasut yg bersesuaian dgn kaki anda....jangan jadikan kaki anda mangsa keadaan..hehehe...

So skg ni aku dirumah menangung kesakitan dan kebosanan....P/s: jgn memilih kasut yg npk cantik jew kerna kasut yg comel belum tentu comel di kaki anda hahaha....(padan muka aku....ish ish....ish,,,,,sodeh....)

No comments:

Post a Comment